Informacije o sertifikaciji, nadzornim proverama i resertifikaciji
Na ovoj stranici možete naći informacije o postupku sertifikacije, proceduri za upravljanje žalbama, prigovorima i sugestijama, dobiti potrebne informacije o načinu formiranja ponude i prijaviti se za sertifikaciju u saradnji sa CESNA grupacijom.
Radi dobijanja detaljnijih informacija ili informacija koje nisu objavljene na internet prezentaciji, možete nas kontaktirati putem kontakt forme ili pozivom.
Postupak sertifikacije
CESNA ocenjuje sistem upravljanja klijenta, ili njegove delove, sa ciljem utvrđivanja usaglašenosti sa dogovorenim i priznatim zahtevima, kao što su međunarodni, nacionalni ili specifiči standardi ili specifikacije.
Odgovarajući proces procene može obuhvatiti jedan ili više koraka, a završava se sa izveštajem o proceni, koji dokumentuje rezultate procene, nakon čega sledi odluka o izdavanju sertifikata.
Procedura za žalbe/prigovore
Svaki klijent našeg sertifikacionog tela ima pravo da dobije ugovorene usluge u dogovorenom obimu, na način koji ispunjava sve ugovorene obaveze, ispunjava razumna očekivanja i zahteve.
U slučaju neispunjenja, klijent ima pravo da podnese žalbu ili prigovor. Nakon toga, CESNA će zatražiti informacije neophodne za analizu i unapređenje
Informacije o ponudama
Prijavljivanje za sertifikaciju